zondag 1 november 2015

Heeft iemand een paraplu ?

Woensdag 28 oktober 2015.

Je hebt wel eens van die dagen dat je je afvraagt of er überhaupt zoveel water uit de lucht kan vallen. Nou vandaag is zo'n dag. Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed, was het al "vochtig" buiten. Nou gebeurt dat wel vaker en dan doordat het warmer wordt in de ochtend verdwijnt meestal de regen. Nou vandaag dus niet. Het wordt alleen maar erger. Dat belooft niet veel goeds voor de rest van de dag als we op TV zien dat het een "natte" dag gaat worden. We moeten iets verzinnen om te gaan doen dat ons droog houdt, iets binnen.....shoppen....jéééééé....



We eten op ons gemak ontbijt, drinken een extra kop koffie en kijken wat TV maar droog wordt het maar niet.



We moeten toch echt wat gaan doen want anders zitten we heel de dag binnen. We overleggen en komen tot de conclusie dat we in ieder geval bij "The Cheesecake Factory" willen gaan eten vanavond dus we 'moeten' wel naar de Mall at Millenia, want daar zit namelijk dat restaurant en een ander filiaal weten wij niet.

Als we eenmaal naar buiten gaan is de regen voor 60% gestopt gelukkig. We rijden op ons gemak naar de Mall at Millenia. Gelukkig kunnen we zeer dichtbij de ingang parkeren en is er een elektrische scooter beschikbaar voor mij. Wat een geweldige service !



Het eerste gaan we naar The Apple Store, natuurlijk. Daar ben ik een tijdje zoet met toch een aantal iPads. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik een nieuwe zou kopen, maar omdat we voor een upgrade van de auto hadden gekozen, was de iPad 'afgezegd'. Ik kom aardig in de verleiding. Uiteindelijk koop ik toch wat.......... Een nieuw snoertje voor de iPhone op te laden......

Ik ben helaas mijn telefoon vergeten dus er is geen fotografisch bewijs.

Met nog veel geld opzak, of beter gezegd op creditcard, verlaat ik de Apple Store en gaan we naar boven. Daar gaan we eerst even een kop Starbucks drinken. Op aanraden van Patrick van de Orlando FL Facebook pagina neem ik een "White Chocolate Mocca" in de Frappacino variatie en die smaakt geweldig !

We lopen een rondje over de Food Court, maar besluiten om de lunch over te slaan omdat we bij de KaasTaartFabriek willen gaan eten. Toch nemen we bij iedere eetgelegenheid gaarne de gratis sample in ontvangst. Lekker overal !!

En zo lopen we op ons gemak een rondje door het gehele winkelcentrum, We komen hier al vaker maar toch kijken we iedere keer weer onze ogen uit. Winkels van Prada, Rolex, Louis Vutton, D&G, noem maar op. Overal mooie artikelen zonder prijskaartje, want als je hier winkelt interesseert je het prijskaartje niet.



Als we het allemaal gezien hebben gaan we naar The Cheesecake Factory en kunnen we binnen 10 minuten aan tafel. Altijd weer een traktatie om hier te eten. Ik kies een gerecht uit de "Under 590 Calories" sectie en dat smaakt geweldig !! Ton neemt gewoon de vol vette variant. En als afsluiter moet er natuurlijk een stuk cheesecake  gegeten worden maar omdat we beide aardig vol zitten nemen we het maar mee naar huis voor later vanavond bij de koffie.



Het was weer een heerlijke dag. Love life !

14 opmerkingen:

  1. Shopping is ook leuk nog een fijne vakanie in Florida groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Westfield mall in Brandon (net voor Tampa) en International mall Tampa hebben beiden ook een Cheesecake Factory. Beide winkelcentra zijn overdekt en (de keren dat wij geweest zijn) heerlijk rustig. Bij de Cheesecake Factory is het wel druk 😉, maar dat is bij allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja als het regent ga je natuurlijk lekker shoppen, keuze genoeg.
    Wat apart zeg dat circus museum,wist niet dat dat in Sarasota is.
    Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te shoppen met regenachtig weer en war een service inderdaad die scootmobiel! Nou jullie hebben weer een leuke dag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus toch niet helemaal met lege handen het appeltje verlaten.......ik wist het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker hoor zon shopdag! De cheesecakefactory ga ik ook eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps 2 dagen regen achter elkaar wij hadden dinsdag de hele dag miezerige regen. Konden we "mooi" t huis en boot poetsen want t was ons laatste dag.
    Leuk dat jullie je weer zo vermaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is die bij de millennia mall ook de enige ckf in orlando, wij zijn er nog nooit geweest maar staat nog op het lijstje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zit ook een Cheesecake Factory in Winter Park Village. Ook erg leuk/lekker.
    Leuk blog hebben jullie trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg vervelend om door een beste regenbui uiteindelijk te moeten beslissen om te gaan winkelen en daarna te gaan eten bij de cheesecake factory. En dit alles in Orlando. Ik heb ernstig medelijden :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja een goed idee om met dit weer te gaan shoppen.
    En de cheesecake factory is gewoon een feestje heerlijk daar en dan lekker een stukje taart mee voor de avond mmmm maak ons maar jarloers!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Regen is een goed excuus om te shoppen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er super uit!! over 2 weken mogen wij ook "aanschuiven" bij The cheesecake factory!!! En als ik dan jullie foto's zie heb ik er heel veel zin in.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert. Je reactie zal na goedkeuring worden geplaatst.