donderdag 22 januari 2015

To Holiday Inn or not to Holiday Inn

De beslissing is gemaakt. Nadat de Customer Service Departement van het Holiday Inn concern contact had gehad met USA Fun Vacations en na overleg tussen USAFV en  ons hebben we besloten om af te zien van het Holiday Inn Hotel. Ze hadden wel verteld dat de "Daily Service Fee" bij de prijs was inbegrepen in de contracten met USAFV maar ik heb daar geen vertrouwen in. Ik zag het al helemaal voor me dat ik daar aan de balie sta en die incheck dame rekent gewoon die "Fee" en dat ik dan het verhaal uitleg maar dat zij van niets weet en ik het dus gewoon moet betalen. Om die ellende en discussie voor te zijn, hebben we besloten om maar gewoon bij ons vertrouwde Ramada een boeking te doen. Perfect geregeld Cor !


Nu alles geregeld is kunnen de voorbereidingen in de planning beginnen. Wat gaan we doen ? Waar gaan we heen ? Disney is dit jaar zeker een optie omdat het jaren geleden is dat we daar geweest zijn. Er is daar in de parken veel veranderd en daar zijn we benieuwd naar. Maar hoeveel dagen Disney World dan ? 3...4...5...of misschien 6 want het prijsverschil tussen een 5 en 6 dagen pas is maar heel klein. Tijd genoeg nog om daar over na te denken.
Misschien ook Universal erbij, want de Harry Potter attracties daar ben ik erg benieuwd naar. En dan ook maar Seaworld want ook daar zijn we al lang niet geweest.



Ook willen we wat meer het noorden van Florida gaan verkennen want daar zijn we maar weinig geweest. De Panhandle schijnt erg mooi te zijn alleen is dat wel ver rijden dus zullen we daar een nachtje een hotel moeten nemen.

Allemaal dingen om over na te denken de komende tijd. Veel zoeken op internet, reisverslagen lezen van andere Florida-gangers enz enz.....

Een 'to do and where to go list' zal ik hier plaatsen als hij klaar is.

2 opmerkingen:

Leuk dat je reageert. Je reactie zal na goedkeuring worden geplaatst.