woensdag 7 oktober 2015

Bel de brandweer de Credit Card staat in de brand !!!

Maandag 5 oktober 2015.

Tjonge jonge, wat kan een mens een rot nacht hebben, Ieder uur wakker, zwaar benauwd dus dan maar weer rechtop gaan zitten in een stoel. Maar toch door de vermoeidheid in slaapvallen dus maar weer naar bed. In slaap vallen en 45 - 60 minuten later weer wakker..... pppffff.... zo rust ik niet uit.
Ik voel mij dan ook zeer brak in de ochtend. We gaan shoppen vandaag dus ik kan lekker rustig aandoen. Terwijl Ton zijn boterhammen opeet, val ik weer even in slaap. Eenmaal weer wakker jump ik onder het stortbad.

Nadat we alle spullen hebben verzameld, portemonnee, credit card, mijn puf apparaat en mijn kruk. Ik strompel naar buiten en moet mijzelf vooruit duwen naar de auto.

We rijden naar de Lake Buena Vista Factory Outlet Stores. Daar komen we al jaren en kunnen er altijd goed slagen. Zo ook dit jaar. We doen zeer goede zaken bij Tommy Hilfiger. Het totaal bedrag is om te schrikken maar als we de korting er af zien gaan schieten we in de lach. WOW !! Dat is nog eens korting !! Dan vraagt de lieve kassière of we een coupon hebben ? HUH ?? Coupon zeg ik vragend.....Oh zegt ze, ik heb er nog wel één voor je. Ze scant hem en er gaat nog eens $70 van het totaalbedrag af. Om te gieren !!!! Op ieder kledingstuk 35 tot 50% kortingen en dan nog eens $70 aan het eind als extra korting. Toppie Joppie dan !!

We willen ook nog schoenen hebben maar de Timberland winkel hier is nogal klein dus gaan we naar de Premium Outlet Stores. Ook een zeer bekend outlet centrum met alle merken vertegenwoordigd.
In eerste instantie wil ik eerst even naar de Disney Store Character Warehouse Outlet. Hier score ik regelmatig zeer leuke dingen voor een habbekrats. Het nadeel van deze Disney Store is dat het assortiment vaak om de paar dagen veranderd. Dus zie je wat leuks dan moet je er snel bij zijn.
Ik slaag toch voor wat leuks.





Bij Timberland slagen we beide met 1 paar schoenen. Dit keer niet veel dus, maar dat komt omdat de prijzen van hun schoenen de laatste jaren omhoog geschoten zijn. Geen schoenen meer voor $29,95 of $39,95. Maar goed we hebben beide nieuwe schoenen nodig dus gaat de Credit Card met een noodvaart door de kassa.

Het is al ver over lunchtijd dus de maagjes moeten gevuld worden. We kiezen voor Panera, 1/2 sandwich en een kop soep. Altijd goed en altijd gezond.




Dan gaan we maar naar huis. Daar tellen we de bonnetjes bij elkaar op en het totaalbedrag valt reuze mee ! De nieuwe spullen worden met trots uitgestalt.


Ik rust wat uit want al dat geslenter heeft mij aardig energieloos gemaakt. Ik doe een dutje en Ton kijkt wat TV.

's-Avonds besluiten we te gaan eten bij de Applebee's.






Na het eten gaan we naar huis. Ik ben zo ontzettend moe en voel mij nog steeds rot dus ik duik onder de douche. Het blog schrijven, daar komt niets van. Ik blijf zolang mogelijk wakker om er voor de zorgen dat ik vannacht beter en langer slaap. Zal het helpen ? Dat lezen we morgen.......

13 opmerkingen:

  1. Sjonge zo wil ik ook wel kleding kopen, en het eten ziet er heerlijk uit zeker die plate met vlees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De enige die hard werkt tijdens jullie vakantie is je CC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat je je zo rot voelt. Wel een geslaagde shopdag met al die korting. Heerlijke eetfoto's, love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lekker dagje met een aardige buit aan kleding en schoenen, zo goed geslaagd voor een habbekrats!
    Heerlijk hoor en lekker eten bij Panera , oh dat is zo lekker daar! Vervelend , dat je slecht slaapt, dan rust je ook niet uit inderdaad! Hopelijk gaat het morgen beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je je zo rot voelt, maar op deze manier shoppen maakt toch weer een hoop goed ;) Leuke foto van Ton voor de Ralph Lauren winkel hahahaha ......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een afknapper dat je niet opknapt. Dat valt knap tegen. Snel een uiltje knappen maar en dan knap weer opstaan.
    Aan de gekochte kleding kan het niet liggen ,dat ziet er knap uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mannen nog drukker als op jullie werk!Voor de creditkaart nog een actie opstarten?......Help Walter en Ton de vakantie Door!!! O.i.d Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo deze dag eindigde wel met een "rokende cc", goeie buit voor vandaag ;-)
    En dan nu weer een dagje rustig aan anders knap je niet op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo goed geshopt en fijn met zoveel korting!!
    Hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad en weer wat bent opgeknapt.
    Niets zo vervelend als je niet lekker voelen op de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke shopdag, jullie hebben goed jullie best gedaan!
    Hopelijk nu snel opknappen, want ziek zijn op vakantie is waardeloos... Beterschap en hopelijk ondertussen wat beter geslapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk dagje snel opknappen en win genieten op afstand mee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Panera Bread gaan wij zeker ook proberen en toch ook maar weer naar Applebees al was de laatste ervaring daar niet zo'n goede

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert. Je reactie zal na goedkeuring worden geplaatst.