maandag 5 oktober 2015

niets....niets....en helemaal niets.

Zondag 4 oktober 2015.

Dierendag, het eerste wat door mijn hoofd schiet als ik wakker word. Hoop dat Timon en Pumba en de rest van de honden in het pension wat extra krijgen vandaag. We missen ze !


Op zondag hebben we al jaren hier een rustdag. Zwembad hangen....boekjes lezen....lekker ontspannen....en soms een stukje autorijden. En ook vandaag wordt zo'n dag.

We beginnen met een lekkere kop koffie, een boterham en een beker jus d'orange. Ik heb moeite met wakker worden en voel me niet zo lekker. Door de bronchitis hoest ik nog veel en dat is zeer vermoeiend, vooral omdat het ook 's nachts gewoon doorgaat.

De ochtend begint lekker met een beetje zon en een graad of 19. Dat wordt lekker aan het zwembad. Helaas.....het weer veranderd snel.



De lucht trekt dicht en het begint te regenen. Gatver ! Maar goed, lekker ontspannen kan ook gewoon binnen. We kijken wat TV, maar langzaam begin ik mij steeds rotter te voelen. Ik besluit om even een tukje te doen.

Als ik weer wakker ben gaan we even naar buiten. Ik wil nog even naar de Walmart en wat shoppen in de souvenirwinkels. Overal is het enorm druk. Dit vergt veel tijd, maar ja we zijn op vakantie dus tijd zat !

We wandelen op ons gemak door de Walmart en moeten toch wel lachen om de mensen die daar lopen, karren vol met van alles. Schijnbaar zijn er vandaag veel gezinnen aangekomen die in een villa zitten want ze kopen enorm veel. Wij hebben maar een paar producten en kunnen via de 20 artikelen kassa het pand verlaten. Wat een bedrijf is dat !

We rijden naar 1 van de vele souvenirwinkels maar ondanks dat ze daar enorm veel, vaak rotzooi verkopen, kan ik niet slagen.
We gaan weer terug naar huis. Ik voel me echt niet lekker. In eerste instantie kijk ik wat TV maar ga dan toch maar weer naar bed. Heb veel slaap in te halen.

En zo is het alweer 7 uur geworden dus tijd om wat te gaan eten. We stappen in de auto, rijden een stukje om maar stoppen uiteindelijk bij de Panda Express voor lekker "Chinees" eten. Onderweg genieten van de super mooie luchten met zonsondergang.





Na het eten knap ik goed op en we rijden weer met een omweg naar huis. Daar gaan we wat TV kijken en om 10 uur zitten we voor het raam te genieten van de vuurwerkshow van Disney. Super mooi.

Morgen gaan we hoogstwaarschijnlijk kleding inslaan. We zien wel.....

Tot morgen

13 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar weer: Panda is overal goed voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs van een dagje 'niets doen' weet je een verhaal te maken mét leuk foto's. Hoop dat je je de komende dagen/weken beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n rustdag is wel lekker ip zijn tijd alleen wel zo'n frustrerend dat je dat moet doen omdat je niet zo lekker voelt en zo vroeg in je vakantie al, ik hoop dat je snel weer fit voelt de hele vakantie lang. Panda express is heerlijk maar ik zou toch ook een PeiWei proberen als ik jullie was echt wel een aanrader.
    Verder blijf ik jullie belevenissen volgen uiteraard 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou heerlijk zo'n rustig dagje tussendoor, zeker als je je niet helemaal fit voelt!
    Toch even shoppen en lekker uit eten! En wat gaaf , dat jullie de vuurwerkshow kunnen zien vanuit de hotelkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat het snel opknapt. En mensen die veel kopen bij de walmart............Ik zag van de week een foto van twee heren hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahaha....jij bent de eerste die het opvalt van die "mensen die veel kopen bij de Walmart....."

      Verwijderen
  6. Nou dat is wel een goed medicijn die panda express ;-)
    Jammer van het weer maar dat is nooit lang en jullie vermaken je prima dus "niks aan het handje"!
    Morgen lekker de dollars laten rollen, life is good!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb je dat nodig ff lekker niets doen beetje bijslapen.
    Lekker een relaxdagje.
    En morgen maar weer shoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo niet zo fijn dat je je niet goed voelt.. hoop dat het nu alweer wat beter gaat.. helaas kan je vaak ook niet even een raam open zetten. dat helpt soms wel eens.. lekker tv kijken en rustig aan doen is ook niet verkeerd maar niet omdat je je niet lekker voelt.. sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk gaat het snel beter met onze Wall-E.
    Walmart vinden wij ook altijd geweldig, ga vaak op een bankje zitten bij de kassa's is een en al Jiskefet af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, idd, dat stukje over mensen die veel kopen bij Walmart :-)
    Panda Express, lekker, en daar knap je dus blijkbaar ook goed van op. Heerlijk dagje, en hopelijk morgen (vandaag dus..) fitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Jammie, Panda Express!!
    Hoop dat je snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert. Je reactie zal na goedkeuring worden geplaatst.